Brandy - Right here (Departed)

Ett musik tips ! = Brandy - Right here (departed) Hörde den idag på Z:tv och har hört den hela kvällen nu =) Så fin låt!
For hem idag från skolan vid 9, ja ja vet tidigt men ja har haft blod socker problem sen igr kväll och orkade inget mer. Då ja kom hem åt jag för ja var låg och den pluggade jag geografi till SO:n. Har utveckling´s samtal imorgo men behöver nog inte oroa mig, vet redan hur ja ligger till =D  & kan sägas att de känns tryggt! ^^) Var ute på Promenad me vovvarna och syster för ett tag sen, De var kallt men dom nya täck byxorna värmde, Tack mamma<3!!
Näe nu ska ja logga ut och gå ner och göra te lr ngt och sen se TV, Just ja, klippte mig igår ^^P Lite längre än till axlarna, uppklippt och sen lugg. Ska färga om håret igen brunt + slingor och till sommarn blire nog att fa och göra så dom får "bleka" det lr hur jag ska säga så de blir min vanliga hår färg igen ifall de blir fel om de skulle råka bli .. eh.. lite skiftning i grönt som dom säger ;P Men gör ja de under sommaren klararja mig!:D sen efter jul blire ny kamera o kanske piercing i näsan ;)
Hejs ha de bra, de är bara 22 dagar kvar till Julafton! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback