Hot'n - Katy Perry

.. Har jag oxå lyssnat på idag, Kan säga att musik smaken är varierande =p är väll bra de oxå ^^
Har varit  på skolan idag, Usch va jag hatar skolans Onsdagar! Hade utvecklings samtal och det gick fin fint ^^p ja viste ju redan de så ^^D hade MVG på HK provet ;) hehe !
Sen var ja i stallet och fixade, tänkte rida men de var kladd snö så redan då hon kom in vare styltor och då vare inte värt att gå ut, Ibland skulle jag vilja ha ett rishus..!
Nu så kollar ja GPA speed Air hjälmar, ska kanske köpa en så småning om =D och så marinblåa tretorn advance ridstövlar eller ngt liknande, ganska hela snyggt de ;-D
Men först blire iaf en Kamera de har jag bestämmt! om jag inte får ngn i julklapp? man kan ju önska iaf! INGEN "vanlig" digital utan en system (Nikon D40 eller en  Nikon D60) lr Långzoom, annars pengar till det, för vanliga "digitala" är så värdelösa till att fota hästar och djur i allmän het me!! =P
Näe nu ska ja gå ner och koka te och så =D ciao, BARA 21 DAGAR KVAR!!! =D
<3  <2 GE MIG I JULKLAPP!? IAF NGT AV DE! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback