LÄNGTAR!

Tills Olli kmr och hälsar på =) Tänk att de är 1½år sen jag såg dig sist, de är en lång tid. Men snart förblire ett minne blott =P Ok för er som inte vet heter hon igentligen Olivia, men äh Olli låter mer rätt för de säger jag oftare ;) Hon har just nu 3ponnyer, Yrsa - Shetland´s ponny, Ariell - Polsk arab, och så "Kompis" på prov =) Hon äger på att rida och rider snyggast av alla ja känner (helt seriöst jag lovar! hon har kännslan!<3) Sen har hon och hennes mamma oxå vovvar :) Mopsar, o dom é jätte söta & charmiga =D Hur känner jag henne då? Ja de var som sagt 1½år sen vi lärde känna varandra :P It´s a long story så vi tar de en annan gång va? ;)
Ja iaf så ska hon kma o hälsa på och de ska bli jätte skoj =D den tjejen förstår verkligen vad vänskap betyder, (Finns 1 till som oxå förstår mig så bra! LISA, du är inte glömd kmr i ett annat inlägg. LOVAR! =D ) kmr bli hel skoj då hon kmr =D <3 Kolla på bilden så ser ni vad hon vet var ridning handlar om, kan ni förstå vad bilden säger? Då kan ni förstå en liten del av Olli<3 LÄÄÄÄÄNGTAR TILLS DU KMR!<3

Olli o ella Det kallas förtroende och riktig vännskap!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback