Whaoo väck mig!

Väck mig ur drömmen där allting är perfect, de finns inget ord som heter "svårt" eller inga bekymmer, ingenting! allting är perfect, som jag önskar det vore nu.. om du bara viste mitt liv så skulle du nog inte vilja byta..! 

Varit lov idag, men inte sover ja länge före?! Ja fot till mormor & morfar o var där redan 07.30 x'P ja är ju f*n knäpp?
Nå iaf så spenderade ja dagen där, tänkte fa o inhandla julklappar men ingen kunde kma me ;( för Lisa var sjuk .. men de blir imorgon me Ammi xP haha de är asså bara 2 dagar kvar tills julafton, inte för ja är helt "hyper" av längtan för ja vet ju endå vad jag får av mamma, så vare ju hoppsadeln & systemen<3 Men ngt mer får ja ;D

"Fick" ridbyxorna från Höök´s idag dom ja ska få av morbror i julklapp, dom kom o då sku ja få prova dom men ja vet inte om ja ska ha dom fär storleken va helt mysko! fannas o välja mellan en 170cl eller en 36 o då valde ja 170cl o dom va stora!! Typ lite bigga o lite stora i midjan, men ska nog ha dom iaf för sköna varom :P Red "Iris" på banan ett tag idag, bara skritt jobb x'D

Näe ska dra nue, puss hejs<33
<3
Ammi & "Hajjen" <33

Kommentarer
ammi säger:

jag saknar han gubben min :'( <333

2008-12-22 | 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback