Bara ett steg till ..

När de blir nå hopptävlingar på Kalix RF , SKA  jag hoppa LD med Shikira! :) Wooho ^^ Längtar! Hoppar ju mellan LD-LB på träning så vrf skulle man inte kunna hoppa en LD? Nå ngn gång måste  vara den första om man så gör bort sig? Men super pownin har ju enorm kapacitet så de går nog bra. Hon komemr ju ursprungligen från Danmark och där är hon hoppad MSV A på enstaka hinder (Duktig ponnys<3!) Nå i veckan har hon haft Höst "lov" för de är så hårt och fruset ute och hon har ju ingen sommar  "semester" så hon får ha den nu:) Köpte en ny grimma & en tjock luddig vojlock till henne i Torsdags:) Nå har varit i stallet o släppt ut henne i det fina vinter vädret, bara snön som fattas ..=D Ska gå ner o äta nu och sen fara till Lisa =) vi ska kanske rida Bobbo och spela lite "Wii" hon hade nå häst hoppnings spel som lät skoj så man får väll testa de ? =P Nå laddar upp ngn bild på¨min SUPER STJÄRNA! <3 Watch out nästa år é vi oxå ute på tävling´s banorna =D
mion ponny
Min ponny
min,min,min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback