Det är en lång väg dit..

..För att hoppa 110cm (LA) Höjd, är så enormt sugen att prova det me isf kommer det bli antingen till sommaren eller i Krf´s ridhus då jag inte hoppar den höjden ute nu. Har ju trots allt hoppat 1meter då då borde 110cm kanske oxå gå för bäst gumman kan ju<3 Nå ska iaf få en hoppsadel, Vi har hittat en vi ska köpa:) ! (Y)
Sen ska jag köpa stigläder från Höök´s 139:- och en sadelgjord för 599:- Waaaa .. de är inte billigt men det ska vara det bästa till ponny + att det ska matcha. Sen blire ett nutt pullarträns från Höök´s oxå fast de skulle nog syrran betala (Värsta sponsringen!) Sen så har jag fått ett lila hoppschabrak av henne oxå^^ TACK!<3 & i julklapp blire en Race safe 2000 säkerhets väst av mamma:) Tack så mkt!!! =) Så nästa år då blire o tävla. Tänkte ju tävla på krf den 14/12 men det var bara en 50cm klass och det känns ganska meningslöst o hoppa de för de är lägre än vad jag tävlat tidigare såe..=/
men ska ist hyra ridhuset då Kira är igång igen efetr höslovs vilan och då ska vi hoppa :D åååå ... LÄNGTAR!
Nå men snart ska man till skolan eller hehe .. de é typ 40min tills jag ska dit .. jätte "roligt" ehh skulle inte tro de lixom!
Ciao ha en bra dag o va snäll me alla! =)

Min!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback