Everything is so complicated..

Tell me whys everything so complicated, And a life is like this, So many times i have miss you, so many dreams i have had about you, Every morning I wake up and remember that you not standing by my side, It´s hard to understand but a life is not fear. I miss you honey, I hope you remember me .. I remember you..!<3

Har varit sjuk idag så det blev ingen skola, Hade faktiskt velat fara för jag skulle vara me Emma efter skolan men icke de inte. Så de fick bli sängen, Tv:n & Datorn idag. Skönt faktiskt då jag inte haft någon ork till annat. Har må illa sjukan eller vad man nu ska kalla de?!  Har kollat lite på olika frisyrer då jag mest troligen ska klippa mig och jag vet hur men de får bli en hemlis ;) ha lovar de kmr inte se hel sjukt ut iaf! ^^

Nu så har ja typ ätit middag för 1½ timme sen kanske ngt sådant, Nu äre datorn och så. Ska gå ner till vardags rummet o se Tv me vovvarna o mamma =) Se idol då de bör´jar, va f*n Kevin ska vinna han är klart bäst av alla, lr Alice kan väll oxå få vara me i finalen men Kevin ska vinna =D så blire gott,gott -  Glass me bär och så kanske popcorn om ja orkar göra det?!

Laddar upp bilder på våra hästar + min PONNY! <3 / Ciao!
smokei
min

l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback