Första Advent ..

Morgonen börjades vid datorn .. Kollade lite frisyrer inför då jag ska klippa mig =) Sen kom min syset upp och då kollade vi häst annonser =D Sen ner och äta och så till stallet, Tänkte rida ut med Kira på morgonen men det blev ett tag på banan ist då de var snö storm typ. Red i hoppsadeln och den passar henne fin fint! =D hehe .. så nu har man en Henri de rivel - Fletcher oxå =P + en kieffer wien dressyr sadel :D
Sen så släppte ja ut henne och mockade och fixade. Då jag var på väg hem ringde Emma o frågade om vi skulle på skylt Söndag och de skulle vi ^^) Ok kanske inte så roligt väder och gå ute men ja överlevde med ett par ihäl frusna fingrar typ ...=/ Köpte inte så mkt, Choklad, en ramlösa, en mascara och en kajal som jag var i behov av. Mascaran vet ja inte om ja gillade men den var på rea, men äh man överlever nog, annars så får ja väll köpa ny sen ngn gång?!
Nu kollar ja frisyrer igen och lyssnar på Pokerface - Lady Gaga Ska kolla om de går ngt från Globen på TV:n men de kanske har slutat? Kan säga att nu äre då iaf snö storm! får se hur vädret är imorgon?!
Hopp hejs ha de bra! =)
SNART ÄRE JULAFTON! =D

snart é de jul                      fletcher Fast min sadel är brun men ser ut som den på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback