Hoppning, Hästar - Kuriren spelen!

Ja hela helgen har ja spenderat me bäst vännen Lisa Lindén =) F*n va glad jag är att ha en vänn som dej! Nå iaf så har vi varit i Luleå i helgen, eller ska jag rätta det blir de Luleå ridklubb. I Lördags morse, typ .. 05.45 väcktes jag! jag ba - va vrf ska jag upp nu? o så kom ja på att de va kuriren spelen =D For till Lisa och var väll där vid halv 8. Då gick vi till Bobbo och fixade han och så, sen bar de av till LRK, halv sov i bilen =) Där gick vi me han till uppstallnings platsen där han skulle stå i helgen, Fatta va tungt ett par ridstövlar han vara ;) värsta styrke träningen o bära dom me 2 fingrar o släpa på en massa andra saker oxå ^^ men so wath, jag gjorde de ju för Lisa o då klarar man de =) Nå iaf så red hon LC:2 - 2008 tror ja de var, De såg jätte fint ut, men enligt Lisa sj tyckte hon de gick dåligt, men come on Lisa, you know wath you do!^^
Nå iaf så blidde de ingen placering, men de var ju värsta massor av dressyr ekipage där. Sen efter att vi fixat allt for vi på Ö & B och där köpte jag en röd vojlock till Shikira<3 Sen for vi till hennes bror och hans familj och fikade och så, sen bar de av till LRK igen för & se till Bobbo (Roscor Bob) o dressyren hade inte slutat då ens! o då var klockan 16.30 tor ja och den började kl 9! fatta va lång tid dressyr tar! ;O Nå sen for vi hem, jag åt o gick o sova.

Vaknade på Söndagen vid samma tid som på Lördagen, gick ner o åt, såg TV och så sen så skickade Lisa ett sms att dom var på väg o då gick ja ner till vägen o då kom dom=) Vi kollade i Höök´s katalogen hela vägen till LRK och då gick de fort =D lååång vänta var de iaf för hon skulle hoppa LC & LB och de var MASSOR! av ponnysar i LD ^^ de va iaf jätte många som ramlade av under dagen, men de äre alltid på hopptävlingar. Nå iaf då Lisa skulle rida var Robban som ett TOK på ren svenska! hahaha han var helt crazy! typ sken galoppade och stressade. men Lisa rider ju jätte bra o fixade de dom hoppade till o me omhoppning utan fel med tanke på hur fort de gick! grunden red hon på 28sekunder och omhoppningen på 20sk, men de gick för fort så de blev för snävt i vissa svängar så de blev ingen placering men dom borde fått pris för snabbaste grund omgång =D Sen i LB red hon oxå felfritt o Bobbo var inte lika crazy, men tyvärr ingen plavering men de så LYSANDE ut! =D Lisa, you are simply the best! Nå iaf så i kuriren spelen vann ngn i -ponny kategorin på en ponny som heter Starfighter, I C-ponny vann Denice Johansson på Exilia, och i D-ponnyn vann Lydia Granström på Munsboro Violet, haha i D-ponnyn vare skimmlarna som regerade, skimmel som 1a,2a,3a haha nog har ja ju rätt färg på ponnyn ;) Sen på vägen hem pratade ja o Lisa julklappar o hästsaker och halv sov, man blir trött av en hel sådan helg och som att vara fotograf, men fatta va ja ÄLSKAR Lisa och deras system kamera!<3
Jo så på Lrk var häst & fritid där så ja köpte ett hopp schabrak för 298:- och hästgodis för 39:- min pownie ska ha lyx då hon inte fått se mig på hela helgen<33
Nå iaf så har min helg sett ut, har inte träffat Kira på hela helgen men idag gjorde ja de då hon fått nya "vinter skor" =) Nu ska ja gå ner o baka choklad muffins =D

Ska ladda upp bilder från Kuriren spelen / Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback