Pokerface!

Can't read my, can't read my no he can't read my poker face
Can't read my, can't read my no he can't read my poker face

Jaha vad har jag gjort idag? Inte så mkt om jag ska vara ärligt? Varit på skolan och kämpat sig igenom en låååång dag, Men hade iaf HK sist på dan o då gjorde Lisa o jag viltfärsgryta, de va ganska gott. Och så gjorde vi äppel paj me vanilj sås.

Sen var jag till stallet och fyllde vatten och hö då det redan var mockat åt mig:) (Tack mamma!) Kom hem åt min HK mat till middag, gick upp dill datorn och här sitter jag nu =) Ska faktiskt se Tv KL 20.00.

Nu ska jag fortsätta kolla pix o bdb o lägga in nå bilder dära :P

Ni ska få 2 BRA! låt tips!

1: Poker Face
2:Hot'n

Ciao ha de gött, hahahhaha de är bara Lisa som o jag som skrattar år de där, men so wath vi har iaf humor =P!

jepp
w
Woho bara för att Smokie är söt o de är ja som får börja rida han mer nu (L) Ras: Arab/Halvblod *1997
Söt poa hästen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback