When dreams coming true..

Det är nog något som bara händer i sagor .. Nå hmpf .. Iaf så har jag varit på skolan idag och så, Har NO prov imorgon o jag har inte tränat ngt men jag ska göra det ikväll, (Jätte bra, I know!) Vi ska typ kunna om ehh .. bra o kunna de man ska ha prov på .. men på serie/parallel kopplingar o typ sånt tjats! ;O
Sen så har ja varit till stallet som vanligt:)
Idag kom mina kläder jag beställt från H&M, eller inte allt men iaf 2 T-shirtar o en skjorta, ska ladda upp bilder så ni får se de =) Nå ska iaf gå o plugga lite nue, så Ciao!
T-shirtT-shiternT-shirt
Bilderna é från www.hm.com och de här é dom jag fick idag, har beställt en blå huvtröja oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback