Alesha Dixon - The boy does nothing

Happ, Idag var ja oxå hemma för jag hade ju feber igår och har iaf mått bättre idag :) Men som en extra koll bara, Har lyssnat på musik & läst en bok ja började läsa vid lunch och den blev jag fast tills jag läst ut den x'D fast den hade typ bara 145sidor så de var ju chill ;D
Imorgon blire och fara & träna & ha roligt me knast (d.vs Emma ^^) Haha vi har ju båda tänkt skaffa bra kondition tills i sommar så man kan rida ordentligt och hoppträna till110%, fast de gör vi ju redan, eller ok 99,9% då ;D Måste säga att jag faktiskt är mer vältränad än jag trott x'P jag orkar gå i rast takt i 9km! jag springer lätt ngn kilometer utan & bli spec ansträngd av de ;D sku göra sittupps (stavning?) idag och jag tyckte inte alls de var ngt jobbigt, haha så jag slutade för de kändes inte som de gav ngt ;D Sen har ja gjort armhävningar, å tack mamma för du tvingat mig bära ner700.000 000  vatten hinkar till hagarna, de har hjälp otroligt mkt ;O Asså seriöst de trodde jag inte x'D Så nu ska Emma & jag träna så vi blir otröttliga, om ngn nu fattade? Vi ska seriöst orka hoppträna & dressyrträna till 110%! Ge allt!
Så imorgon börjar vi seriöst ;D Imorgon blire & fara å simma x'D Vi funderade på å gymma men de va typ inte öppet..;S
Sen ska jag tvinga med henne å springa ngn dag, fast de kan bli tvärt om oxå .. så hon får tvinga mig för ja é ju lite lat ibland som ni kanske vet? x'D
Näe nu ska jag fortsätta vara social & smsa med Emma, Näe Ru så hette hon juh! Ni vet Ru från Nalle Puh, de é Emmas smeknamn x'D kom på de typ för ngn dag sen .. Emma hittade ju dock på ett till mig, men de tar vi nog en annan gång ;D
För den som ville veta har ja kännt Emma sen typ förra året i Januari? Sen fick hon häst i Mars förra året och har den i samma stall som jag har Kira så vi ses ju typ varje dag? ;D så de blir mkt svammel ... även i stallet ;D hur äre med våra barbacka tokigheter? när vi skrattat tills vi ramlat av? När vi åkte i skottkärrorna? Haha de finns mkt, men inget slår nog när vi såg en nyfödd kanin unge, Emma ba - uscha de ser ut som en räka! x'D haha de här låter lite cp, men varje gång vi är med varandra ojm vi ser räkor typ på en affär lr om ngn säger ngt om räkor eller ngt i den stilen dör båda av skratt
 ;D Värst var nog en gång när vi var på Hemköp när en gubbe som var före oss i kassan hade handlat räkor och så började dom tjorva uti priset och Emma & jag höll juh på dö ! ;)
Näe nu ska jag seriöst avrunda detta inlägg här med några bilder :) Imorgon blire å vara flitig, Wisch me good luck?
Pöösss å Kram på Er!!!!<333/ Josse
eea
Btw, om ngn nu känner för de så ge mig en IPOD, den på bilden, fyller ju år på 10 dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback