'Cause without me you know you're lost

Nu blev de såhär .. Hmm vad ska jag ha till rubrik? hade sjukt många idér ;D kan väll säga några bara för ja é duktig å komma på ;p Nå here they are: "Show them your skills" "I believe every lie" "I try to make it up to you" "Im walking away from a hard day" "Im gonna move on without you" "im feeling nervous, try to be so perfect"

Hade några till men ja orka int skriva alla ;D

Nå idag hare varit skola, Sen efter middagen for jag till stallet och red Kira, Så sjukt fin hon blivit!!!! Im in love ;D <3
Vi ska börja tävla dressyr de är bevisat nu, red utan några hjälptyglar på henne och hon var hel fin! Har aldrig gått så bra, Inte utan hjälptyglar iaf, hon var avslappnad och arbetade med ryggen & baken ;) Pöss på dej poa, du é lätt bäst ;p

Den 27/6 ska de vara tävling på krf, hopp å dressyr .. tror vi rider dressyren i 1a hand å hoppar om vi ids ^^ Om vi hoppar blire iaf LD :)

Näe nu ska jag äta å sen ska jag se TV, har roat mig med se "Made" på MTV idag, ganska roligt å se ;) de va ngn som sku lära sig åka snowboard och haha .. roligt & se vare då ;)

puss & kram på er!<333 / Josse

Give me
 <- Snälla ge mig..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback