Christina Aguilera - Keeps getting better

Nu sitter jag här och pratar med Elin :) Läste nyss på hennes blogg, Ska på ridkurs hos dom i sommar och de ska bli jätte roligt :D jätte länge sedan jag var med henne..;/ när vi bodde grannar var vi med varandra typ 24/7 ;D de var roligt =) saknar den tiden grymt mkt!
Näe jag ska gå ner och äta ngt tror jag, känner mig hungrig ;D
Pöss, efter middagen blire å rida =)
 Lr kanske insåg jag just för de blåser som f*n och typ regnar ;S sluta innan kl 5 tack!
Elins pålle :)

Snottade en bild på Elins pix, Här haru dom Elin å Cappuccino, Nya eliten på G! :D

Kommentarer
Elin säger:

Haha, japp vi är ju värsta eliiiit ;P

2009-04-19 | 16:01:42
Bloggadress: http://elineberhardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback