Drop it like it's hot

Sitter vid min älskade dator ;) Haha näe inte rikigt då men ni fattar x'P
Har precis ätit och ska snart ut med vovven en snabbis och sen vara social på msn och senare se TV, om de går ngt bra?
Idag prov körde jag vespan x'D kan säga att jag var duktigare än jag trodde ^^ jag var inte ens nära å ramla, å de var typ 2a gången ja körde vespa ;) Verkar då fungera fint så mkt som jaag vet : Hittade även en jätte snygg hjälm jag vill ha .. den kostar "bara" 1600:- Får se vikken de blir..
Nå nu orkar ja int skriva ngt mer idag, Tjyss på Dej!<33 / Josse

Jag har fallit ner i kärleks spåren ;) <3 Och idag .. haha de är inte den ni tror de är ;P

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback