Everything is perfect right know ;)

Kom hem nyss, Som sagt var jag och badade med "Ru" ;D Vi var där i typ 3h? ^^ Flitigt värre ;D Sen gick vi ner till Frasses & svullade med mjukglass, Me like ;D Sen kom mamma & hämtade mig och nu sitter ja här vid datorn :)
Ska snart äta middag I guess & sen fara till stallet och rida :) Imorgon tror jag att jag sak vara i stallet hela dagen om de é bra väder, Man får hoppas ;D
Nå jag ska iaf dit ikv, de är bra väder ute, soligt och så förutom att de blåser som f*n! ;S Bort med blåsten tack :D
Ikv blire nog och se TV :P
Men nu ska jag gå och äta, é hungrig ;D
Pösss å kram!<333 / Josse

Som mitt liv är nu får de gärna fortsätta vara, Håll samma spår och tappa inte bort rälsen ;)


a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback