Får man skratta? x'D

Haha läste just en komentar jag fått däre stod- "uuh lila på din ponny.." haha gud så jag började skratta, & jag skrattar ännu x'D Hahahahahahahaha! Lysgrönt & lila é jätte schnyggt på en vit ponny ;P så de så! ;D haha jag kmr inte kunna släppa komentaren x) Först grym! 10 poäng! ;D
Hahahaha .. puh.. Kom iaf nyss hem efter att ha varit till stallet en sväng & grattat våran andra pålle som oxå fyller år idag :) Hade jag glömt x'P
Sen var jag in till stan å köpte daim tårta å grädde ;D Njam .. ska försöka hålla mig till typ kl 21 ^^
Sen blire å se tv och plugga lite (: Hade fina ord på utvecklings samtalet med vad jag har för mål när jag går ut 9an , Och jag ska försöka hålla dom :)
Nu ska jag gå och se om de går ngt på tv annars ska jag plugga!
Puss på er, mobilen ligger och väntar på sms så skicka! ;D
/ Josse :)
a Haha bara för att ha en bild på en tårta, "Google" bild :) Btw så var manrosetterna typ sån lila x'P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback