Flo Rida Ft. Kesha - You Spin My Head Right Round

Kom hem för kanske 30min sen? Har iaf hunnit äta å messa m Frida :)
Ska snart dra till stallet & Frida kmr oxå (Y) Ska bli roligt!! :)
Hon ska pröva rida Kira =) Funderar vad jag ska göra m henne då jag rider .. nå jag har juett tag kvar & fundera ;)
Skönt nu äre ju iaf Påsklov o man é ledig i typ hmm...10 dagar! :D inte helt fel de inte..^^
Nå nu ska jag bara fixa en bild till de här inlägget å så ska ja börja dra mig mot stallet ;D
Pöööösss på Dej!<333


 

(C) Josefin Strömberg
hahahaha!

(c) Josefin Strömberg
KisseMisse ;)

Kommentarer
Lydiaa säger:

Taack för komentaren:P Hehe, vi får se hur det går där :)<3, Söta bilder :)<3.

2009-04-03 | 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback