Haha lite tidsfördriv :)

Vad har du för färg på dina ridbyxor?Hmm ... Mocca färgade helskodda, Marinblåa helskodda, marinblåa, Beiga, Duvblå,
Vita, Grön/grå rutiga helskodda, Brunrutiga helskodda .. kan ha glömt något par oxå (A)

 Har du ridstövlar eller ridskor? Beror på vad jag känner för men äger både ridstövlar o ridskor :) eheh .. några par x'P

Vad är din favorithäst för ras? Importer  
Använder du chaps? jo hon jag har riskor
Vad har du för strl på din hjälm? 58 tror jag
 Hur högt har du hoppat? typ 100cm på Shikira & Sunny  
Hur bra tycker du att ditt stall är 1-10? 9,5
Är hästar ditt liv? Klart, de är alltid hästar innblandat i min vardag .. typ x'D
Inne på ditt rum,syns det att du gillar hästar? Jeo, om du kollar på alla tavlor på mina förra ponnyer/nuvarande 
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mhk? Yes ;D
Har du ridit en helsvart häst/ponny? Jepp
Har du ridit en fjordhäst? Japp

Har du ridit en shettis? klart jag har 
 Ridit en travare? Jajemän
Du har hoppat högre än 50 cm? Hahaha klart jag har
Rider du dressyr ibland? Yes, dressyren é grunden till allt  Fast hoppning é roligare...

Du använder alltid hjälm då du rider? Yepp, ALLTID!
 Du kan stallreglerna: Japp!
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan: Haha ja, bruakr ju bli några gånger om dagen x'D
 Du rider mer än 4 gånger i veckan: japp
Bor du nära ett eller flera stall? haha ja
 Du går på ridskola? Nepp!
har du ridit ut på en storhäst/ponny? Japp,
 Du brukar rida i både paddock eller ridhus? Ridbana & ridhus om ja é iväg å tränar/tävlar

Har du haft sommarhäst? Näe, EGEN!
Tycker du om att hoppa?ja <3

Tycker du om att rida dressyr?Jeo, de é roligt om de går bra
Har du ridit in en häst/ponny? nje, men ridit till busiga ponnyer o ridit ungponny
Vilken färg tycker du bäst om på hästar? Fux & skimmlar

Rider du för någon privattränare? Japp, mamma é utbildad ridinstruktör så jeo jag rider för privattränare


Hur länge har du ridit? typ 8½år 
Vad fick dig att börja rida? Hmm .. att vi redan hade häst? =)
Har du tävlat? Jajjemen
Isåfall, hur höga klasser? CR hoppning å LC dressyr som jag vann (haha första dressyrtävlingen till å me)

Vilken gren tycker du bäst om? HOPPNING<3
Vilket ridläger är bäst? Hmm ingen aning ^^
Har du egen häst? JAAAA <3<33
vad har du för sadel/sadlar? En Henri de rivel fletcher (hoppsadel) & en Kieffer wien (dressyr)

Vad har du för träns? - Ett stübben träns, ett Claridge house (stavning?) å ett annat från Hööks 
Hur många täcken har du ?- HAHAHAHHAHAHA oj oj oj de ids jag inte ränka
 Hur många benskydd har du ? - Hehe .. många
Hur många vojlokar/scharbark? -MASSOR!!


Hur många grimmor? Seriöst jag har typ 25st  har faktiskt räknat!
Hur många grimskaft har du? typ 6-10 kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback