Happy birthday to me ^^

Idag fyller jag år :) Så nu é jag int 14 längre ;D Hur har jag firat hittils? Varit på skolan, Farit till mormor å morfar & ätit kladdkaka med grädde ;D  MUMS! ;p sen stallet å mocka å tagit en en sjukt galen ponny! ;O vet inte vad som tog åt henne! Hon bara sparkade bakut å reste på sig..;S Sen har jag fått 3 presenter (A) Av mamma fick jag lila manrosetter till Kira :) Å av Monika som äger stallet fick ja tjocksockar (: Å av Mona fick jag en grön grimma & ett matchande grimskaft till :) Min ponny kmr bli snygg i grönt å lila ;D
Sen har jag inte gjort så mkt mer idag, Ska kanske och rida senare =)
Pöss på Er!<33 kan blogga sen
a Haha nu é ja oxå 15 som resten ;D

Kommentarer
Anonym säger:

Grattis, igen ;D

2009-04-27 | 17:45:48
Elin :) säger:

/Elin ;) Asså det är helt stört namnet försvinner ju fast jag skriver det :o Men det försvinner när jag skickar..

2009-04-27 | 17:47:11
Bloggadress: http://elineberhardson.blogg.se/
Anonym säger:

uhh lila på din ponny,,,,.

2009-04-27 | 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback