He's All That!

Du kanske tror jag ännu tänker på dig? Du kanske tror du vann med det du sa?
Wrong,Wrong,Wrong!
Synd för dig att du redan är glömd, Raderad från mina tankar!
Du trodde säkert de skulle ta tid & glömma?
Wrong again!
"Synd" för dig att någon annan fått platsen i mitt hjärta, platsen du en gång ägt!
Men jag är den enda som äger nyckeln dit, Och jag väljer vem som får den, Och int var de du!
Näe, Någon har redan fått den platsen! ;)
Någon har gjort platsen upptagen, Någon finns i mina tankar ist för dig!
Någon har lyckats få mitt hjärta på fall! <3

He's All that! ;) <3

Kommentarer
amandastromberg. säger:

Låter bra (y'

falska perssoner ska raderas bort från tankarna!

fortsätt att lyssna till ditt hjärta så kommer allt bli helt perfekt <3

2009-04-12 | 15:53:27
Bloggadress: http://amandastroomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback