Hoppsan så låg jag i leran...

Kan säga något som hände när jag red Kira på banan, Kan först av allt tala om att de är typ lera på den men nog bra skritt underlag! Jag kom med Kira i ett hörn och så ba poff så låg jag nere på backen i leran, Hel "mysigt" va? Näe inte direkt!
Hon gick omkull och jag var inte alls med på de hela så jag fortsatte fram över huvudet!
Men vi slog oss iaf inte som tur var, lr en halv öm arm fick jag men de var ju chill, Den gick ju iaf inte i 500 bitar x'P
Men mysigt var de inte! Tur jag inte hade min nya ridhjälm, funderade faktiskt på att ha den ;D haha o att jag inte hade några av dom dyra ridbyxorna ;p
Nu sitter jag här med en halv öm arm och ett knä som gör ont..;S Idrotts lektioner ska alltid förstöra knäna! De är inte första gången tro mig!
Knän ska inte var trasiga dom ska va hela ;D annars kan man int vara hoppryttare! Men de blir nog bra på nå tag ..
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag äta lite daim tårta & grädde :) å sitta vid datorn :)
Puss på er<33 / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback