Hoppträning

Som rubriken lyder så har jag spenderat min dag hittils, Gick super (Y) Hoppade klockan & "kombination" Mest gymnastik hoppning med henne, Så hon får bygga lite mer muskler ^^ Haha & jag får lite mer benmuskler ;D De é inte så bara och hoppträna i 1timme, Hehe fast vissa har ju redan benmuskler så ;) Jo jag kom på en sak för ngn dag sen, Jag har ju ridit mkt dressyr och när jag var till Sunderbyn för å kolla diabetesen känner dom på min mage där jag sticker mina insulin sprutor, Men haha min doktor ba: Ja magmuskler har du då gott om iaf ;D
Hahaha, jag är faktiskt inte otränad för den som trodde de x'P
Nå nu ska jag gå ner å äta lunch o så ska jag smsa Frida, Vi skulle nog se film sen :D (Y)
Pööösssss på Er!!!<3333
a
Jag saknar denna pålle väldans mkt .. <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback