I own the world's best pony!

Just nu kollar jag på alla bilder på min snygg ponny ;* <33 Har insett att jag har en hel del bilder, Dom flesta finns väll på pix? (A) Helt enkelt för att hon é bäst ;) Iaf för mig, Vist ibland kanske jag inte är överklycklig efter varje ridpass, Men alla har dåliga dagar! Men för de mesta är hon min stjärna ;D Tänk att snart har jag haft henne i 2 år! ;O shiet vad tiden går fort! Kommer ihåg dagen jag fick henne glas klart! Kunde inte sova kvällen/natten innan var vaken till typ 01,30 (A) & 05.30 skulle vi dra iväg till Pajala x'D jag hade inte lång natt iaf ;) När vi kom till Pajala så stod hon i en box å blev borstad :) Sen fixade vi papper uti henne och lastade henne & åkte hem :D Vi kom hem med henne typ 12.00-12.30 om ja inte minns helt fel, Haha hon lastades av ur transporten och de pågick ridläger "avslutnings tävling" och hon bara traskade runt hur snällt som helst, Jo geten var hon lite rädd för i början, men äh skit i de ;D
Red ponny samma kväll, Dressyr och hon var hur underbar som helst, Ngt glad jag é över att jag fann henne! ;* <333
Fast jag är mer glad att jag haft tålamod att lägga ner så mycket tid och energi på att få henne till den hon är idag, De är sjukt stor skillnad! ;O :D fast bra skillnad! :D
Jag ska snart dra till stallet, ska bara äta något innan, Ska se om det går att rida .. beror på hur underlaget är, hatar vår med blöt slask å gegga lera, Uscha för de!
Nå bäst och gå å göra "middag" sen stallet till älsk ponny ;* <333
bjuder på 2 "klick-bilder"
a
a

Jag älskar dig Shikira<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback