Idag är nu, Imorgon är då..

Kvällsen va super, Ja & Lisa svamlade på som vanligt .. svullade med glass å dricka ^^
& så såg vi ju SAW IV och den var dålig! den var inte läskig!!!!! Buh du skrämmer mig nog mer så! ;)
Näe men SAW IV är inte se värd, för den var tråkig, rörig å inge läskig alls! säg en riktigt läskig film så ska ja se vad jag tkr ^^
Nu ska jag snart gå o sova, så jag orkar upp imorgon ;) haha igr gick ja ju å sova 02 å vaknade 8.15, ngt trött jag var? x'D
Nåå Puss på Dej!<33 Imorgon när ja vaknar é ja oxå 15 ;P
a

Kommentarer
Eliin.r ;D säger:

Grattis på 15års dagen ;)

Nu bliru byxmyndig ;p



(Måndag 27/4)

2009-04-27 | 16:08:30
Bloggadress: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback