Im Back!

Som sagt skulle jag ju färga håret idag, Och det har jag gjort oxå .. lr jag och jag, Elli har gjort det! :)
Tack så mkt för all hjälp Elli =)
Först var vi in till "stan" & köpte hårfärg, Fick bli 2 förpackningar, Vilket jag är glad för! ;)
Köpte blonderings medel/"färg" & en blond färg, Haha efter att jag haft blonderingen i håret i typ 35min och Elli spolat bort de var mitt hår ... Hmmm .. KNALL BLONT uppe på huvudet och typ ngn annan blond färg resten, Men sen satt Elli i den andra blondfärgen som var lite mörkare och så efter hon spolat bort den såg man inte så mkt skillnad, bara att de inte var ljus blont uppe på huvudet, Men efter jag fönat håret tills de var helt torrt & borstat de så såg man resultat! Vilket jag är nöjd med! :) Har även fixat en bild som ni ser ^^
Nå nu ska jag kolla min pix och sen ska jag nog se TV lr ngt :) Imorgon blire mest troligen GG med Frida, Ska bli roligt att höra vad hon tkr om min nya hårfärg :)
Puuuuuussssss hejs!!<3333
Ny hårfärg den 7/4-09

Kommentarer
Ania säger:

Fint!

2009-04-07 | 20:29:37
Bloggadress: http://aniamitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback