Im Gotta move on whithout you

Säger inte rubriken en hel del? Jag måste fortsätta framåt utan dig...
I början kändes de sjukt tung, Allting jag byggt upp rasade ihop.
En lätt knuff med handen och det rasade..
Pusselbitarna stämmde helt plötsligt inte
Man kan inte leva på lögner, Bättre och säga sanningen direkt, för det sårar minst!
sanningen är hård, men lögner är hårdare!
Ord gör ondrae än ett slag, för då spelar de ingen roll om du är stark eller svag!
Men vissa förstår inte sån thär, Dom tror man bara kan "glömma & gå vidare"
Dom har nog inte smakat på ordet - "älska"
Jag kan inte släppa bilden, Jag kan inte släppa rösten, Jag kan inte släppa namnet!
För namnet, bilden & rösten har som haft en plats i mitt hjärta ett tag..
Det är svårt att bara låta bli att tänka, För minst 2 gånger om dagen har du stulit mitt hjärta ett tag..<'3
Bara så du vet så bryr jag mig ännu om dig, även om jag vet de är försent...
Även fast jag hört allt du sagt & gjort, Så har du en plats i mitt hjärta, Den platsen kommer alltid stå öppen för dig, För du är någon jag igentligen verkligen bryr mig om!<3
Jag saknar den personen du var förut, inte som du är nu, så som du ändat på dig..
Du vann mer på att vara som du var från första början vännen!
Im feeling nervous try to be so perfect, But im broken inside cant you see that..?<'3



Kommentarer
amandastromberg. säger:

oj , det där låter verkligen inte roligt.. det får mig att tänka på en person ocså.. jag vet inte riktigt vem du menar men kul låter de inte , finns för dig bästa kusin! <3

2009-04-16 | 20:39:17
Bloggadress: http://amandastroomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback