I'm your biggest fan

Måndag äre idag, Hittils har jag väll inte gjort så mycket, Endast varit till stallet.
Har iaf borstat Kira, Mockat åt henne och Smokie osv :)
Idag blir de väll inte att göra så mkt, inget inplanerat. Tror jag ska fortsätta fixa på rummet för jag möblerade om igr och fixade =) Blev nöjd iaf! Ska försöka få upp ngn lampa och lite nya grejs från IKEA :)
Kan fixa ngn bild sen om jag ids ;)
Annars igr gjorde jag inte så mycket, Var och promenerade med vovven i skogen, Var så fint väder och då passade jag även på att fota lite :) Ska gå ut och fota snart oxå för jag fick värsta idén (stavning?)
Sen så imorgon ska Elli fixa mitt hår, Så då byter jag hårfärg (; kommer bild på det oxå jag lovar att jag fixar de imorgon :)
Jo just de, Igr när jag red Kira red jag utan hjälptyglar på henne och de gick jätte bra! :) Hon har blivit så fin ^^ <3
Ska väll försöka ta oss ut på ngn dressyrtävling oxå .. men vi ska träna lite till först ;D
Nå nu ska jag ut och fota för nu lyser solen :)
Pöösss på Er<3333
a
Tror även jag ska se systar i Jeans filmen sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback