Jag äger en vespa ;)

Kom nyss hem efter att ha åkt 26mil med bil! Haha de är ju lite & förklara för den som inte redan vet ;)
Nå men de började kring 15.30 då sku vi åka till Luleå för att hämta en vespa vi ringde om igår och då bestämde mamma & hon som ägde den att vi skulle hämta den senast kl 17 idag, 16.30 var vi där, Så när vi kmr dit säger hennes gubbe ba - vespan? ja men den har jag ju sålt .. han sitter och skriver på pappren nu, Gissa om jag blev ngt besviken? Jaha, då vare bara & dra hem igen och leta vidare.. Trodde jag!
Typ 20 min efter vi börjat fara hem ringde jag min syster som satt på jobbet, Ja ba - hörru kolla vad dom hade för telefon numer till den där vespan ja ville ha tidigare, Haha & hon gav mig de o ja ba- mamma ring! ;) Haha jodå nog skulle de bli att köpa vespa, Så från Lule åkte vi mot Haparanda, känndes som en oändlighet innan vi var framme!
Jahapp, nå men iaf fick jag mig ju en vespa och den var i ärlighetens namn snyggare än den i Luleå ^^
De är iaf en Baotian Sprint 07, Inte ens inkörd lr vad han nu sa han som sålde den, Är typ sprillans ;D syns inte ens att den skulle vara kört med :D Så jag sitter här med a big smile on my lips ;D
Kan ladda upp en bild på den, Men den é mkt snyggare IRL :)
Jo btw så ska jag nog ta förarbeviset redan nästa vecka, vi ska ringa & kolla .. åh på Måndag fyller jag år ;)
Nu ska jag vara social på msn ;)
Pöss på Er!<333 / Josse
b

Dom där 26 milen med bil lönade sig tillslut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback