Jag hatar dig så mycket att jag älskar dig...!

Hur kunde du säga så?
Jag trodde på det du sa, Jag trodde på dig, Jag trodde på allt!
Jag trodde inte sanningen skulle skada mig såhär mycket,
Sanningen skadade mitt hjärta djupare än du tror!
Allting känns bara så fel, Varför var inte allting en dröm?
En fånig jävla dröm som man vaknar ifrån och sen är allting bra!
Det finns ingen annan som du!
Jag trodde på dig, Jag gav de en chans, Men du lät chansen gå!
Om du kunde förstå, Om du höll mitt hjärta i din hand kanske du förstod?
Du vinner så mycket mer på att vara dig själv och ingen annan!

Tag mitt hjärta med dig då du går, håll det mot ditt hjärta ska du få höra att de fortfarande slår!

leende ögon, gråtande själ. Du bär en mask, vad har du för skäl? Jag älskar dig för den du är, inte för masken du bär!

To young to die, to old to cry

to much in love

to say goodbye

Jag saknar den du var..! Snälla du kan väll förstå vad du gjort iaf?! <'3
Du har gjort så mitt hjärta har gått i 799 bitar!
Men men du verkar inte ens först det själv?! <'3

Kommentarer
amandastromberg. säger:

jadu.. saker och ting är inte alltid som man tror de har jag oxå märkt..

bra skrivet föresten! <3

2009-04-12 | 15:55:19
Bloggadress: http://amandastroomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback