Känner du pressen/stressen?

Sitter på msn & skriver med Alex ;) Sen har ja just gjort nå gymnasie test som typ räknar ut vad som kan passa en och gå .. vilket jag än gör så tkr alla att jag ska gå estet, Men jag vill inte... Jag vill typ gå ngt med hästinriktning men jag vill inte flytta.. inte själv! Sen äre väll annars frisör som lockar, lr typ sammhälls lr NV, men gu ja vet inte! Och jag orkar verkligen inte tänka de på just nu! Vrf ska de finnas såhär svåra val? Jag vet de är länge tills ja måste välja, men man måste ju ha en plan å sträva efter.. jo så finns ju mode (kläd) linjen i Lule .. de låter roligt för min kompis syrra går de, men då äre ju å typ flytta te lule..;) Och vad gör jag med hästen? Usch ja vill inte tänka!
Nu ska jag prata vidare med Alex :)

Puss på dej!!<333
/Josse
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback