Keep my hand in the fire

Igår kväll kom jag hem vid 22.30 tror jag :) Var iaf roligt på skotercrossen, Var med Frida & Linnea där & då kan de bli svårt att ha tråkigt (; Sen typ ett tag innan finalen gick jag till Natta, Robin, Kummu & dom :)
Nå iaf vann gjorde Emil Öhman, Väl förtjänt av de oxå enligt mig iaf :) Lite fusk han vann 30.000! Dom pengarna hade ngn kunnat ge mig ;)
 Var iaf väldans roligt igr kväll :) Stor tummen upp (Y)
Sen igr kväll när jag kom hem skulle jag bara kolla min pix men de blev att jag satt vid datorn till vid 24.00 tror jag x)
Sen smsade jag med Evve till typ 00.30 ;D haha och sen lyckades jag somna, men de var svårt...!

Idag har jag inga planer, Har väll inga planer i helgen heller men skulle vara roligt och göra ngt :) Smsa om ni kmr på ngt/vill göra ngt? :)

Pööööösssss på ER!!!!!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback