Lady GaGa - Money Honey

Fick rubrik idé problem ;) Haha så de fick bli en låt ist när ja nu int kom på ngt ;D
Vad gör jag då? Nå nu sitter jag på pix och msn och ska snart gå ner å äta, haha äta upp de sista av tårtan ;)
Sen funderade jag på att se tv men de går ju inge bra, Lr jo typ 23 så jag ser nog TV då (A)
Annars idag har ja inte gjort så mkt, Skola som vanligt å de hände inge roligt, haha lr jo för ovanlighetens skull fattade jag typ allt han sa på NO lektionen ;D Seriöst ovanligt för att vara mig (A) Vet int hur de nu kom sig men de bara var så, kanske för ja satt med en hörlur i ena örat å lyssnade på musik? ;D Haha duktig jag är ;)
Nå sen har ja varit i stallet och ridit powni, hon gick fint som hon nu börjat göra :) Har lite bilder som jag ska ladda upp på pix ngn dag :)
Sen har jag inte gjort så mkt idag, Jo jag hade btw sovmorgon till 9 å kunde sova 1½ timme längre än vad jag brukar å de var grymt välbehövligt! :D ge mig de allti? ;D
Nå nu ska jag gå ner å äta o sen sitta vid datorn å sen se TV kl 23 ;)
Puss på Dej!!!<333 / Josse
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback