Lady GaGa - Starstuck

Sitter med Lisa & svamlar ^^
Vi gör inte så mkt förutom att svamla och jag la nyss ut lite bilder på pix www.JS-photo.pixbox.se   
Haha jo & så kan jag ju säga att jag är hos Lisa oxå om nu ngn ville veta ;)
Lisa gick nyss ner å sku äta så jag ska väll gå o vara lite social o sen ska jag tvinga med Lisa ut & Hedda så jag får fota :)
Ikv blire väll å se TV lr film, Vet ngn om American Pie går i helgen och isf vilken tid? Sist jag såg de började de kl 00.35 ;D
Tur man har lite problem med att bli trött för då kan man se =D
Hahaha .. nå nu ska jag gå ner till Lisa för till å m Hedda som satt å gjorde mig sällskap sprang nyss ner för trappen ;D
Pööööösss på Er!!!<333333
new


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback