När blev rådjur ponnyätande monster? ;D

Har nyss ätit och duschat, Hade typ 100 kg hårspray i håret .. lr de kändes så .. fast de igentligen inte var så mkt ;)
Sen har ja ju varit & rida oxå, Fast Frida kunde inte komma för hon hade ingen sjuts..;/ men imorgon ska vi göra ngt! :)
Tänkte rida ut med kira och om hon hade skött sig upp till backen tänkte jag fara en sväng i skogen och busa, Men fjånet tog sig int så långt för de fanns 2 "ponnyätande" rådjur där vi sku rida! Lite besviken jag blev för hon vägrade gå, Hon bara backade & små reste sig, Till å me fast jag hade ett spö i handen! hon brukar alltid gå då .. å fort brukar de gå ;) Jag behöver aldrig använda de heller men har alltid ett när jag rider ut iaf :) Men iaf så dressyrade vi på banan, I början var hon nästan gratis .. fast i slutet vart hon jätte fin :)
Näe nu ska jag smsa & kolla på TV ;D
Pöööööösssss på DEJ!!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback