När något är fel faller allting isär

Tjoh, Ny dag idag fast inte har jag några planer inte..;S Hade velat göra ngt men men.. finns de ngn som vill göra ngt ngn dag så smsa :)
Har iaf hunnit vara till stallet och rida på morgonen, Hade bara tänk släppa ut henne och så men då började jag borsta på henne då hon var spånig och sen så hämtade jag sadeln och tränset på rutin så det blev att jag red oxå :) Fast till lika bra för då kan man vara "ledig" iv ;D
Skulle försöka rida dressyr men det gick inte så bra, Jag och Kira kom inte sams idag..:/
När vi skulle galopepra skulle jag samla henne och då bara sparkade hon bakut! Tur man har balans!  ;) Sen skulle vi göra serpentiner i galopp, Och ha förvänd galopp men vi gjorde galoppombyten ist ;D haha de var väll då hon började få mig på bättre humör..!?
Så kom Syster och jag på att hon ska rida dressyr med Kira några dagar, Så får jag låna "Ladan" och dressyra med, + att jag ska hoppa henne eftersom jag gillar och hoppa :)
Så nu är "Ladan" min några dagar och Kira é Sannas ^^
Får hoppas Sanna får kira lite finare i dressyren och jag "Ladan" lite finare i hoppningen ;D Hmm .. de é ju iaf ngt jag är bättre på än min syster, de har hon till å me sagt sj ;)
Nu ska jag kolla min pix, Sen ska jag gå och göra ngt .. vet inte vad typ se tv lr ngt? ska smsa Emma oxå :)
Blev ett ganska långt inlägg så vi avrundar här ;)
Jo btw imorse när jag vaknade och såg min hårfärg ja ba: Hmm .. drömmer jag?
Haha hade blivit "ledsen" om jag drömt för den é faktiskt bra! :) De krävdes ju bara 1blekning och 1färgning och det blev bra resultat! ;D
pöööööössss på Er!!!<3333

När något är fel faller allting isär, Jag litade på dig, Jag trodde på dig, Jag trodde på de du sa!
Men någonstans verkade du eller jag trampat snett för ett fel steg och sen träffar man marken!
Jag sjunker inte lägre, Jag tror inte på orden, Jag vet att mitt självförtroende inte är på topp, Men det har inte fallit lägre!
Jag vet att man inte ska bry sig om allt alla säger, Även om det är svårt att låta bli, Jag vet hur orden smakar!
Jag leker inte med ord, Jag leker inte med det jag säger!
Jag vet hur ord kan skada jag vet hur ont ord kan göra.
Förstår inte hur det kunde bli såhär fel för jag trodde våran vännskap var starkare än såhär!
Jag vill ha tillbaks allt som det var för någon dag sen, Inte som det är nu, Säg att det är en fånig dröm?!
Snälla låt de bli som förr!? :)

a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback