Påskdans

Kom nyss hem från påskdansen m skolan, Var inte så roligt som jag trott ...
Lr stundvis vare ganska roligt ;) Tur att Frida, Natta & Lisa finns! :)
Hade tänkt firra en bild på vad jag hade på mig men orkade inte ;) Nå men iaf så hade jag:
* Ett långt mintgrönt linne från Gina, Jeans leggings från Gina & svarta skor från skopunkten och min skinnjacka :) & så hade jag ett armband från H&M och örhängen frpn pilgrim och i ena örat där ja har 2 hål hade jag då även en "vit/genomskinlig" fyrkant =) Fast den har jag alltid så...
Sen hade jag tänkt ha korkskruvar i håret men jag hann inte göra de ..:/
Imorgon vet ja inte vad jag ska hitta på .. får väll bli ngt (:
Har tänk fara å se bio ngn dag men vet inte vad man sku se och med vem ja sku med isf ...
Nå nu ska jag vara social på msn ;D
Pöööööööösssssssssss!!!!!!<333

You're one in a million .. but it's you i chose to like!..Think about it!

w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback