People change, Things go wrong, shit happen life goes on

Kom hem från stallet för någon minut sen :) Har varit & släppt ut poan i de fina vårvädret (Y)
Sen här snart ska jag till stugan & köra skoter och vara m kusin (http://www.amandastroomberg.blogg.se) :)
Kmr bli roligt för vi har aldrig tråkigt x'P eller hur va Ammi? =P Hmm .. haha förra året när vi sku köra skoter råkade vi gasa lite mkt och så var vi lite osmarta å råkade köra in i ett träd x'D Haha duktiga vi är ^^)
Nå men iaf så tar jag med systemen & fotar lite fina bilder tror jag, eller man får väll hoppas dom blir fina? (A)
Är beroende av en låt btw, vet inte vad den heter men hittade den i en trailer .. åh ja måste få veta vad den heter! "Refrängen" é grym ^^(typ: welcome to the world ... blahablaha den delen é bra) de é låten som é i trailern från SAW V filmen ja la in igr...;)
Nå nu ska jag bara käka lunch, dra med mig kameran å fara till stugan :)
Bloggar ikv oxå :)
Pöööösss med Er!<333
Systemen

Puss på min kamera ;* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback