PonnyTeamet é på G ;)

Innan jag ens börjar skriva "seriöst" så kom ihåg att kika på min & Shikiras hemsida ;)
http://www.ponnyteamet.webs.com
Idag är de valborgs (stavning?) Och jag har inte något speciellt inplanerat men det blir att fota lite hästar här senare, Hoppas på några fina bilder för de är så fint väder ute så man kan ju hoppas man lyckas :)
Sen ska jag till stallet och rida Kira (Shikira) tror jag ska rida dressyr men jag är inte riktigt säker på vad vi ska träna, har ridit väldigt mkt volt/övergångar med henne och nu är de ännu torrare & finare på ridbanan så håller sig den som den är nu ska jag hoppa på Lördag eller Söndag :D Jag längtar! :)
Ska kika på typ hippson efter ngn ridövning vi kan göra idag :]
Funderar även över de här med planering av tävlingar i år, Det kommer ju bli både hoppning & dressyr och sen får vi faktiskt se vad vi kommer att välja att satsa på, För jag har nog blivit sjuk för jag har börjat tycka att både hoppning och dressyr är lika roligt :)
Tjyss!<3 / Josse & Shikira
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback