Pussycat dolls - I Hate This Part

Låten som jag har som rubrik är ruskigt bra!!! Lyssna om du inte gjort de...?
Har efter jag färgat håret varit till stallet och haft hoppträning med poan å Emma å Brollan :)
Hoppade stuts, Sen 2 galopp språng efter vare en oxer på typ 80cm? Gick bra (:
Lr först i stutsen ides hon inte galoppera utan travade och då blev avstånden fel så vi gjorde plockepinn av de hela, Lr ngt i den stilen..
Men sen när vi längde på avstånden galopperade hon och de gick jätte bra =)
Har fixat på pix och har haft MASSOR av besökare idag!!! =)
Nu ska jag fundera lite, sen ska jag gå och se TV.
Puss hejs med Er!<333
a Snygg ponny<33
Ny hårfärg den 7/4-09  Ny hårfärg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback