Rubrik bortsprungen säg till om du sett den...;)

Senare kmr Lisa hit & vi ska se film, Skräckis ;P Vi ska se SAW IV .. undra om den är "läskigare" än förra? x') Haha jadu Lisa kmr vi sitta å skratta åt den här med? Vissa filmer är ju så otroligt mesiga fast dom ska vara läskiga ^^ Vi såg ju SAW "5" hos Frida å den var inte läskig, snarare lite äcklig .. men inte läskig iaf! För då skulle nog inte Lisa å jag ha suttit & skrattat när dom andra ba - usch va hemskt! x'D Haha vi är normala ;D
Ngn som sett SAW IV? Är den bättre än 5an? ^^
Sen ska vi väll svulla med chips, glass å dricka ;) Ponnyn får vila idag för jag orkar inte fara å rida idag :P
Imorgon é jag 15 när jag vaknar ;D tjill! Hoppas ja hinner göra uppkörningen till veckan? Mamma skulle ringa & höra (:
Nu lyckas ja ju iaf få upp den på stödet utan problem när ja kom på hur jag ska "hänga på" den när jag ska rycka upp den ^^ De är inte lätt när de é svårt ;)
Annar händer de väll it så mkt idag .. imorgon får man väll lite presenter, typ av kusin å dom :) De blir nog bra ;P
Nu måste jag städa innan Lisa kmr senare ;D haha!
Ha de gött, Puss & Go på Dej!<33 / Josse

Laddar upp en bra låt :)

Kommentarer
Anonym säger:

Usch ! Hatar Saw, så jävla läskigt :S

2009-04-26 | 17:31:47
Lisa Roos säger:

hej, googlade lite på internet för att förhoppningsvis finna en viss häst. jag hittade honom, Hästen heter Smokie och är min ögonsten och jag saknar honom så grymt mycket. skulle vara kul om du skulle vilja skicka lite bilder på honom till mig. (tummelisa[email protected]) // f.d fodervärden

2009-04-26 | 20:53:59
Bloggadress: http://roooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback