Show them your skills

Jag é glader glader glader ;) har typ hoppat på stället hela kvällen för att mamma skulle ringa på en vespa, Å de enda svaret jag fick var - Mmm, jag ska.. å ja ba- men nu! nu,nu,nu! inte sen!
Haha & tillslut gav de med sig och hon ringde ;D fick välja mellan 3 olika .. Det var svårt, För jag har varit "förälskad" i en jag sett för ngn dag sen, Å så ba pang poff hittade jag en ny! Ännu snyggare! ;D me like! <3 ^^)
Så mamma ringde på den & imorgon ska vi dit! :D me goes vara happy :D
Så jag längtar något! :) Hehe slipper SO lektionen imorgon, lr jag får ta ledigt från den :) Jiho!
så då ska jag bara firra förarbeviset & teoriprovet men vi ska höra om de går och göra nästa vecka, Jag é ganska skillad på trafikregler för de är bra att ha varit med när ens syster tagit körkort och varit frågvis å ba - va betyder de där? men de där då?
Haha och på vägen till skolan imorse frågade  ja typ om "alla" skyltar jag såg va dom betydde och ja kan de ;D Vadå lära sig fort? nej då ;)
Så jag tror faktiskt teoriprovet kmr gå ganska bra, + att ja hinner ju träna nästa vecka å höra uti vad man ska kunna :)
Sen kmr ja typ överge hästen nästa vecka :'(, haha näe men mamma lr syrran får ta henne så jag kan plugga och träna å köra vespa ;D
Näe nu ska jag vara social på msn & sen gå och sova med ett leende på läpparna :)
Tjyss på Er!<33 / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback