Vissa é bättre än andra så äre bara!

Var och red Kira efter jag ätit, Var väldans flitig och knoppade manen och flätade svansen å pannluggen ;] Hon blev jätte fin :) <3 Sen red jag henne på gården och hon var sjut fin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag menar de!!! Hon har nog aldrig gått så bra när jag ridit dressyr och endå red jag med hoppsadeln ;D Hon var hel mysig! ;* <333 Ojha idag var min häst dyr för den som undrade (A) Imorgon blire oxå å rida, hoppas vädret är bra? =) Antingen dressyr lr så kanske jag rider ut med Emma, får se hure blir ;]
Började se Robinson men gav upp, de var juh sjukt tråkigt!! ;O ska gå och se film ist tror jag ;P
Föresten har jag blivit ett riktigt Veronica Maggio fan ;D haha de började med att jag hörde på "nöjd" och nu har ja hört dom flesta ;D Sjukt bra låtar, Me like that! ;D Jag har börjat säga/skriva "sjukt" väldigt mkt ;D haha 4 gånger i de här inlägget ;D
Näe jag avrundar här, Pöss & gó ;D <333 / Josse
<3 Min ponny kostar många tusen för den som undrar ;) Näe hon är nog inte till salu för den delen helelr ;* <333 Hon é MIN!!! :D <333
<3 Vissa é bättre än andra sä äre bara ;* <333 & snyggingen på bilden é min :D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback