Vissa sviker, Andra står kvar

Kom hem från stugan för ett tag sen, Roligt roligt :) Hr iaf kört skoter en hel del, Fotat & solat :)
De é typ 25+ i solen :D Meeee like ^^ <3 Har inte så mkt att skriva, Som sagt är de jätte varmt ute så det har smällt en hel del snö nu :) (Y)
Tror seriöst jag ska cykla till stallet en sväng och borsta min pålle :) Ska bara kolla om jag får fram min cykel, Fyller btw år på 2 veckor =) Då blire äntligen en vespa ^^ Thanxz för de! då slipper man cykla.. ;)
Näe bäst å dra iväg då om man ska hinna ngt ;D
Imorgon är skola.. fy fan! ;S
Pöss på er<33 nu ska jag tillbringa mina sista timmar av påsklovet med min älskade ponny!<333 ;*
Ny hårfärg den 7/4-09  Jag..
wHjärtar...
a ...Min ponny & de é sant ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback