With Every Bit Of Me

Iblad är inte livet lekande lätt, Ibland svävar inte saker lätt!
Nu känns de såhär halv konstigt, Jag vet inte varför .. men det bara gör de, Typ: everything feels so fucking upside down right now!
Och jag vet inte varför, Det bara é så ..
Helst av allt skulle jag vilja flytta .. haha typ ner till skåne ;) Näe inte rikigt för då skulle jag förlora alla speciella personer!Och de skulle jag verkligen inte vilja!!!!!!!
Men tänk typ å bo sådär, Du har jätte lätt och åka & provrida hästar, Fina träningsmöjliheter, Massvis med tävlingar osvosv! Men jag tror jag blir kvar här uppe i Norrland ^^ Fast då jag ska söka gymnasium vet ja inte hur de blir... är ju grymt sugen på å söka till nå hästgymnasium ... Fast jag vet inte rikigt hur jag ska göra ..
Nå back to the reality, Imorgon är iaf "skol dans" och jag ska dit! Börjar känna att jag har mer ork nu, Och sitter man & tänker: ja é sjuk, Ja é sjuk! klart man mår sämmre, Haha men då är ju ine jag den personen som gör det, För mig äre typ: Jag ska bli frisk, Ja ska bli frisk!!!
Hatar att vara sjuk, Man kan int vara i stallet, Inte träffa kompisar osvosvosv .. Så de é *** bara att se till & bli frisk :)
Haha nå men iaf så känns de ändå lite "upside down"  Orkar inte skriva nå jääääätte långt inlägg, Drf tänkte jag avsluta detta inlägg här å nu!
Pöööööössssss på Dej!!!!!<3333

Blir att jag sitter på msn ikv, Så de é bara å skriva :) Ska även pröva kläderna ja ska ha imrn på påskdansen =)

Kommentarer
Evelina säger:

Vilken klänning ska jag ha på påskdansen? :]

Gå och kika i bloggen! (andra inlägget)

2009-04-02 | 07:38:24
Bloggadress: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback