Scott - Underbar

Har inte idas "uppdatera" den här bloggen men tänkte typ - why not?
Nå vill ni ha nyare uppdatering får ni faktiskt besöka http://tatto.devote.se/ :)

Har just ätit och tänker kanske gå ut och måla färdigt muren, lite halv jobbigt..
Hmm ... Har hunnit vara till stallet en sväg och mocka och så, Jo just det såg just ngn gammal repris av Grey's och höll seriöst på spy i slutet, Så jivla äckligt! ;O Någons hals pulsåder (?) var typ skadad och man såg typ nå äckligt, ja men de var väll inte hela världen och sedan skulle ngn sköterska byta sånt där grejs runt det och då pratade dom om ngt och så började dom skratta å så gick pulsådern av och de va sprutade blod! ;O
Gissa om jag fort kollade bort?! Uscha va äckligt det var! Alldeles för länge sedan jag såg skräckfilm nu .. uscha men de var äckligt iaf! Ännu helt "skakis" för de var så äckligt och endå var de ju på tv men iaf!
Kan det hända irl så ska man nog inte klaga då man mår lite dåligt för de där var extremt läskigt! Och så var de en som fick hjärnan opererad och så gick strömmen och typ allt som dom håller kolla på hur den mår och allt sånt försvann, Mindre roligt det...!

Näe nu ska jag kanske gå och måla muren, med lite musik och en hund ute som sällskap så blir de roligare :)
Puss <3 ♥

Kommentarer
linda säger:

nu är min blogg tillbaka så fortsätt gärna att läsa!

2009-08-22 | 10:05:32
Bloggadress: http://diabetesett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback