17 Again

Har precis sett klart hela första säsongen 90210 , ska jag vara ärlig så är det ganska skönt att det är slut nu för jag har inte gjort ngt annat än att se film sen den 25:e, inte för de är dåligt (super bra!) men man blir beroende av den och så kan man inte sluta se och då blir man lat, haha!
Ajah nu ska jag gå ner och duscha och äta och sen ska jag kanske se 17 Again eller John Tucker most die, får se om jag orkar för just nu har jag halv ont i huvve och beror på vad klockan är då jag isf börjar se för har knappt sovit ngt på 1 vecka, typ uppe till 2 varje natt och sen upp kl 8, det är itne jag kan jag tala om så .. får se hur jag gör! :)
Men puss på er! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback