24 December

Det här är ovanligt för att vara mig, det står bara ett datum som rubrik!
Det har nog inte inträffat många gånger!

Äääöm .. vet inte vad jag ska skriva men God jul på er!:)
Själv har jag precis vaknat och vart ner och ätit, nu chillar jag framför datorn och öppnade just 2 julklappar som det låg utanför min dörr :)
Sen idag ska jag till stallet en sväng nu på morgonen, sen till pappa och dom ett tag, sen hem och sen till mormor och morfar och fira jul där med kusinerna som vanligt, nåja brukar inte vara så tråkigt, man har ju Ammi till kusin så :)
Sen blir det väl att öppna lite julklappar där, och så öppna mer då jag kmr hem, haha känner mig som värsta lillungen men det är juh roligt att öppna julklappar! ;)

Nå nu ska jag avrunda här, kanske skriver senare idag :)

Puss och God jul på er! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback