Blodsocker

Tjoh!
Blev ingen skola idag då jag vaknade kl 06,30 då mamma väckte mig mådde illa och inte alls var i form, så blev hemma då syster var ledig från jobbet.
Gick ner och åt frukost då mamma väckte mig iaf och då var blodsockret 10,3 tror jag, sen upp igen och sova.
När jag vaknade och kollade på klockan fick jag typ en chock! ;O
Hade sovit till 10,45 och tror seriöst aldrig jag gjort det! ;O
Ajah skönt var det då för hade ingen ork men gick upp då iaf och sen vid kl 12 gjorde jag lunch och sen ringde det på syrrans mobil och dom ville att hon skulle kma och jobba så då for jag till mormor och morfar så mamma jobbade till kl halv 5 och jag behövde få äta middag innan hon kom hem och så bekvämt där då man får den serverad och allt ;)
Så tog med mig laptopen dit och kollade film, She's the man såg jag och den är ju värd en fet tummen upp! (y)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova, kan ju hoppas jag får sova i natt utan att vakna 711 gånger ..!?
Skola imorgon eller inte, det får man se då.
Nå nu ska jag sova, puss på er! :) <3

Jo btw, nu när jag åt kvällsfika så var sockret 7,2 , SUPER BRA JUH!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback