Bra drömmar som går i repris, en önskan av mig!

Känns helt sjukt att det är julafton imorgon, känns verkligen inte så!
Haha jag har inte ens lite julkänsla, det hade lika gärna kunnat vara vilken månad som helst .. helt sjukt!
Det är inte lika roligt som då man var liten, då man hade något att längta efter, nå sådant ändras säkert genom åren? :)
Lite får jag väl skylla mig själv som tog en av julklapparna långt i förväg, men kunde verkligen inte hålla mig ifrån min älskade 17,3" laptop, wonderful!

Jo btw, hade värsta underbara drömmen i natt och såklart vaknade jag då den var som bäst, gissa om ngn var en aning arg då hon vaknade!
Hmm .. skulle inte sitta fel att ha "fortsättning" på drömmen inatt, om sådant skulle gå skulle min dröm gå i repris om och om igen! ;)
Helt gode lycklig var i drömmen, jivlar för att den inte var sann!

Näe nu ska jag gå och göra ngt, typ äta och försöka sova så jag får mer julklappar imorgon men inget slår ändå datorn, dom som önskat sig en dator i julklapp borde få en fet tumme upp för dom vet vad som är värt att önska sig! :D (Y)
Nå men puss på er, especially you! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback